اتوبوس‌های آلمانی به خیابان‌های مشهد می‌آیند| ورود ۴۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال ۱۴۰۳ + فیلم تاکسیران امانت‌دار مشهدی سه میلیارد ارز را به صاحبش برگرداند استفاده ۳۷ درصد مشترکین مشهدی از پاداش صرفه جویی آب (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) رینگ پیرامونی بوستان کرامت مشهد ۶۵ درصد پیشرفت داشته است | عملیات احداث این پارک تا مرداد به پایان می‌رسد تعیین تکلیف یک زمین ۲۰۰۰ متر مربعی در منطقه ۹ شهرداری مشهد گلایه مردم از جولان معادن شن شویی و استخراج ماسه در  حوالی آرامگاه فردوسی جشنواره گل‌های اطلسی در باغ مشهد برگزار می‌شود ترافیک پرحجم در میدان آزادی، تقاطع کلاهدوز و میدان بهارستان مشهد (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولد ۱۹۱ نوزاد در مأموریت‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه مشهد جزئیات طرح پهنه‌بندی حریم شهر مشهد انجام بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط‌۴ قطارشهری مشهد بهره‌برداری از کندروی بزرگراه پیامبراعظم(ص) و بوستان خطی بزرگراه امام‌علی‌(ع) مشهد در تابستان ۱۴۰۳ شهروند خبرنگار | درخواست جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در یکی از کوچه های بلوار امیریه‌ مشهد + پاسخ گذری بر تاریخ کوچه وحدت ۲۵ که روزگاری چسبیده به برج و باروی مشهد بود گلایه ساکنان بهمن‌۱۹/۴ مشهد از معضل رهاشدگی اراضی بزرگ‌مقیاس این محدوده برش ۸۲۴ اسکلت ساخت‌وساز غیرمجاز در سال ۱۴۰۲ ورود ۴۱۰ اتوبوس‌جدیدبه مشهد تا پایان سال حریم امن مشهد برای سرمایه‌گذاران با تأیید طرح پهنه‌بندی حریم شهر نجات بانوی مبتلا به سکته مغزی فریمانی از طریق اورژانس هوایی
سرخط خبرها

دولت و شهرداری برای سرعت در احداث خط ۳ مترو مشهد کمک مالی کنند

  • کد خبر: ۱۷۳۱۴۴
  • ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
  • ۲
دولت و شهرداری برای سرعت در احداث خط ۳ مترو مشهد کمک مالی کنند
مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد گفت: برای تداوم سرعت احداث مسیر فاز وال خط ۳ نیاز به تامین مالی بیشتری از سوی شهرداری و دولت داریم.

کیانوش کیامرز در گفتگو با شهرآرانیوز با اعلام این خبر گفت: به منظور تسهیل دسترسی زائران و مجاوران بارگاه مطهر رضوی و تاکیدات مدیریت شهری، فاز اول خط۳ یعنی از ایستگاه میدان شهدا تا پایانه مسافربری امام رضا (ع) با سرعت مناسبی در حال انجام بوده و عملیات عمرانی منطبق بر برنامه زمان‌بندی پروژه است.

مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد افزود: در سه ماهه اول امسال بالغ بر ۳۱ هزار متر مکعب بتن و بیش از هزار تن میلگرد در ساخت ایستگاه‌ها و روسازی تونل استفاده شده است که این حجم از بتن معادل بتن مصرفی برای احداث ساختمانی با زیربنای ۸۰.۰۰۰ متر مربع است.

کیامرز افزود: برای تداوم سرعت احداث مسیر فاز اول خط ۳ نیاز به تامین مالی بیشتری از سوی شهرداری و دولت داریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
0
1
زیاد شدن امکانات درشهرها یعنی سوء استفاده بعضی ها از وجود آنها برای گران کردن زمین وخانه،زحمت آن مال دیگران،سود فراوان درجیب فرصت طلبان به بهانه های مختلف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
0
2
خداکمک وقوتتون بده که درراه رفاه حال شهروند تلاش میکنید۰ اقای رئیسی :بفکرمردم بودن درراس حکمت باشد۰
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->